Ik wil telefonisch een abonnement afsluiten, hoe werkt dat?
Ook via de telefoon kun je eenvoudig en snel lid worden van vtwonen.
Bel om een abonnement af te sluiten naar 088-0505010. We horen graag van je.
Ik wil mijn abonnement beheren of wijzigen, hoe werkt dat?
Je kunt je abonnement hier beheren en/of wijzigen. Denk hierbij aan:
Een bezorgklacht indienen
Een (bezorg)adres wijzigen
De bezorging pauzeren of tijdelijk wijzigen
Overstappen of uw abonnement wijzigen
Je abonnement opzeggen
Wanneer ontvang ik mijn eerste vtwonen?
Zodra je de bestelling afrondt, krijg je een welkomstmail met de exacte leverdatum van je eerste vtwonen. Deze leverdatum ligt tussen de 4 en 6 weken na je bestelling.
Hoe kan ik een vtwonen-abonnement cadeau geven?
Vul in het bestelformulier je eigen gegevens in en kies vervolgens voor ‘Bezorg mijn blad op een ander adres’. Doe je dit liever telefonisch? Bel dan met onze klantenservice.
Hoelang kan ik profiteren van de actieprijs?
Dat is afhankelijk van de kortingsperiode die je kiest. Bij de langste kortingsperiode krijg je de hoogste korting en profiteer je het langst van de actieprijs. Na de kortingsperiode gaat het abonnement over in het reguliere tarief en is per maand opzegbaar.
Ik ben al vtwonen-abonnee. Waar vind ik informatie over mijn abonnement?
Onze klantenservice helpt je graag verder. Je kunt terecht op deze pagina.